Agentuurbegeleiding
TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 Köln (GERMANY)
020 713 9190
ma-do: 09:00-16:00
vr: gesloten
za-zo: gesloten
Veelgestelde vragen (FAQ)
Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over het partnerprogramma
1. Vragen over de aanmelding
- Hoe meld ik mij bij het partnerprogramma aan? De aanmelding duurt niet lang en is zeer eenvoudig. Kies uw partnersoort "Affiliate" of "Reisbureau" en lees de partnerovereenkomst door. In aansluiting meldt u zich aan onder de link "Ik accepteer de deelnamevoorwaarden en wil mij aanmelden" met uw persoonlijke data. Bij vragen kunt u zich steeds wenden aan onze medewerkers.
- Welke incassosoort heb ik? Door de aanmelding bij ons partnerprogramma is in principe touroperatorincasso overeengekomen. In uitzonderlijke gevallen kan door een apart contract agentuurincasso worden overeengekomen. Gelieve u daarvoor per e-mail te wenden aan info-nl@snowtrex.com.
- Hoeveel provisie krijg ik? De hoogte van uw provisie wordt bepaald volgens de soort overeenkomst. Affiliate-partners ontvangen een omzetafhankelijke provisie. Deze ligt tussen 5 - 10%. Reisbureaus krijgen vanaf de eerste boeking 7% provisie. Er bestaat geen minimumomzet.
- Wanneer ontvang ik mijn provisie? Bij touroperatorincasso ontvangt u in de maand volgend op de reisaanvang een provisieafrekening, het openstaande bedrag wordt dan naar uw rekening overgemaakt.
2. Vragen over de boeking
- Welke boekingsmogelijkheden zijn er? Na uw aanmelding zijn er verschillende mogelijkheden om reizen voor het merk SnowTrex te boeken:
- Inbinding op uw website
Heeft u een eigen site? Het SnowTrex-partnerprogramma biedt u vele inbindingsmogelijkheden. Na uw aanmelding vindt u in uw partneromgeving verschillende reclamemiddelen zoals banners, logo's, etc., en kunt u zelf links aanmaken. Door trackingcodes die in uw link ingebouwd zijn, is het voor ons mogelijk de klanten aan uw agentuurnummer toe te ordenen. Aangezien onze cookie 30 dagen geldig is, is dit zelfs mogelijk als een bezoeker pas bij een later bezoek op onze website boekt - zelfs als de bezoeker niet meer via een partnerlink maar direct via ons op onze website terechtkomt. - Boekingstoegang voor agenturen
Kies het merk waarvoor u een boeking wenst te maken: SnowTrex. Voer in het daarvoor bestemde veld uw agentuurnummer in en klik op "gegevens doorvoeren". Gelieve nu onmiddellijk na het invoeren van uw agentuurnummer in het systeem de boeking door te voeren. - Boekingen via CRS
Via de volgende CRS zijn boekingen mogelijk:Tr@ffics, Traveltainment (Sabre/Merlin), JackPlus
- Inbinding op uw website
- Kan ik direct in aansluiting van mijn aanmelding boeken? Direct in aansluiting op uw aanmelding ontvangt u van ons een 4-cijferig agentuurnummer. Normaal gezien duurt het vrijgeven van uw agentuurnummer in ons systeem 1 tot 2 werkdagen. Indien uw boeking direct in aansluiting op uw aanmelding volgt, vragen wij u ons hierover even te informeren. Zo is het zeker dat uw agentuurnummer in ons systeem wordt vrijgegeven en de boekingen correct binnenlopen.
- Kan ik als reisbureau opties nemen?
- opties zijn over het algemeen voor een duur van 24 uur mogelijk,
- echter kan een optie alleen tot 4 weken voor vertrek worden genomen,
- per klant of reisgezelschap is maximaal een optie mogelijk,
- het is niet mogelijk om een optie te nemen op de aanbiedingen van onze "Crazy Booking Night",
- een optie op kamers "op aanvraag" is niet mogelijk. Indien u een optie wenst te nemen, gelieve rekening te houden met het volgende: neem telefonisch contact op met onze verkoopafdeling en houd a.u.b. uw agentuurnummer klaar. Ons team zal de optie voor u nemen, deze blijft vervolgens voor 24 uur bestaan. Indien wij na afloop van deze deadline geen feedback van u ontvangen (per telefoon of per e-mail), komt de optie automatisch te vervallen.
- Wat gebeurt er na een boeking? Ontvang ik informatie over de boeking? Na elke boeking wordt een kopie van de online-boeking via e-mail toegestuurd. Hiervoor wordt het e-mailadres gebruikt, dat u in uw partneromgeving heeft ingegeven. Indien voor uw agentuurnummer touroperatorincasso werd gekozen, vindt na de boeking de correspondentie met de klant via ons plaats. U ontvangt dan in de maand na reisaanvang uw provisieafrekening.
3. Vragen over de partneromgeving
- Waarvoor dient de partneromgeving? De partneromgeving waar u via onze Partnerprogrammalink kunt inloggen, dient voor het beheer van uw gegevens. Hier kunt u uw instellingen inkijken, die voor uw agentuurnummer werden aangemaakt. U heeft toegang tot verschillende reclamemiddelen en kunt partner-links aanmaken.
- Hoe verander ik mijn gegevens? Ben je verhuisd, heeft je bedrijf een andere naam gekregen of heb je je bankgegevens gewijzigd? Geen probleem: je vindt je gegevens in je persoonlijke partneromgeving. Hier kun je eenvoudig alle wijzigingen doorvoeren. Wanneer je op "Opslaan" klikt, worden de nieuwe gegevens automatisch bij ons in het systeem opgenomen.
4. Algemene vragen
- Wat is Cookie Tracking? Cookies zijn kleine bestandjes, die door websites op de PC van de bezoeker worden opgeslagen. Ook na het sluiten van de browser blijven deze actief en kan een klant door de website worden "herkend". Onze cookies hebben een geldigheidsduur van 30 dagen.
5. Informatiemateriaal
- Beschikt u over informatiemateriaal voor reisbureaus?
- Onze counterinfo kunt u hier als PDF downloaden.